Sleepy Sleepy

Tjena allihopaa!
Jag har typ inte så mycket att skriva haha.. Nämen jag har typ sovit enda sedan jag slutade idag klockan 1, ovanligt, sen så beställde vi hem pizza för vi är så sjuuuuuuukt slöa hela bunten. Lars&mamma kom hem idag från västerås och jag va uppe till typ 2 ensam hemma igårkväll så jag = trött även fast jag typ aldrig sover men skitsamma! Nu glor jag på Idol och kollar lite på internet över klädaffärer eftersom mina pengar kommer in på mitt konto i övermorgon som endast ska gå till kläder (1500 eftersom jag fick ta ut 500 i förväg) och agnes är skyldig mig 100.

Skolan idag var sådär, någon no-lifer hade gömt min sko (hallåå?! vilken klass går man i när man håller på med sånt?) Och jag tänker typ vrida nacken av den skitungen som har gjort det eftersom jag fick ta ifrån min dyrbara tid att leta (tack btw anna mf som hittade min sko :D) hahah..

Funderar på att spara mitt barnbidrag denhär månaden och nästa för att köpa jacka eller skor, har jag tur kan jag få mamma att köpa jacka och då ska jag kanske köpa UGGS, dom korta biega på bilden längre ner. För dom är inte alls ute iår ;) 2000 kostar dom iallfall.

H4 d3t gr8, nu 5k4 j4g kör4 w0w för j4g är 3n g33k. PU55!
5kr till den som översätter

Kommentarer
Postat av: agnes

Ha det great, nu ska jag köra wow för jag är en geek. puss!

2009-10-02 @ 19:34:35
URL: http://agnesj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0