pallar inte skriva något vettigt här

Var hälsad! Sitter och lyssnar på hellström om och om igen, har verkligen fattat tycke för människan sen jag såg honom live, kärlek är rätta ordet! Kom hem från träningen en timme sen, ska snart hoppa in i duschen och sen (försöka) sova. Somnade som vanligt efter skolan, vilket är ett tydligt tecken på att alla mina skolvanor är tillbaka, usch säger jag! Typ vakna 7, skola, sova 3 timmar, va vaken till 12. Haha, jag är säkert helt unik med dom vanorna!

Jag har inga kommentarer om skolan idag, det händer ju lixom inget som är värt att säga haha! Det är inte så att jag överplågas av skolan eller så, det ligger helt på strecket mellan roligt och tråkigt. Sen beror det ju på vad man har för lektioner och när man slutar. Men bara för att få fram min åsikt, jag är grymt trött på alla "emos" som säger att dom inte pallar med skolan, går runt och är tysta hela tiden o är allmänt tråkiga. Bit ihop och smile bitch! Få läxorna gjorda och skär er i armarna efteråt istället så gör man ju nån nytta!

Haha förlåt jag är väldigt dömmande idag men det är ju min blogg och det är ju meningen att man ska få fram sina åsikter här right? Nu ska jag iallfall duscha. XOXO

Kommentarer
Postat av: Soffiiz

så du menar att det inte finns nåt värt att säga om skolan idag!?! :S ehh, det var ju typ du som satt och garva mest av alla på lunchen och lunchrasten! haha erkänn att det var superkul idag!!! ;)

2009-09-08 @ 07:24:23
URL: http://soffiiz.blogspot.com
Postat av: Soffiiz

så du menar att det inte finns nåt värt att säga om skolan idag!?! :S ehh, det var ju typ du som satt och garva mest av alla på lunchen och lunchrasten! haha erkänn att det var superkul idag!!! ;)

2009-09-08 @ 07:24:37
URL: http://soffiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0