Mysigt värre

Var hälsad.
Här sitter jag i ett ommöblerat rum med en sovande Agnes i en säng i mitten, i mitt rum rättare sagt! Vi såg The Amytiville Horror, äckligaste filmen ever och jag har endå sett den 3 gånger. Fick dissa Hugo och Macan idag, vi skulle lanat men jag hade lovat Agnes och de va inga problem för mig ahha, älskar dig baby. Hon är såå söt så när hon sover!

Vi har övergödit oss ikväll, jag drog och hämtade Agnes hemma hos henne och där åt vi ostkaka me överdrivet mycke grädde, kom hem och fick glass med jordgubbar, och vid de laget hade vi köpt två feta godispåsar också haha. TJÖCKISAR! Macan dissa just msn vilket vi inte uppskattar.

SANNINGEN OM MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0