Lalalallalala lala

Dra åt helvette jävla äckel unge, om jag var 80 år gammal så skulle jag fan vara snyggare än dig. Och sluta skryt om allt du köper och lala när du går omkring i EXAKT samma kläder varje dag och skor för 100kr, haha? Och för den delen är det ingen jävel som bryr sig, för allt som har med dig att göra är så jävla ointressant. INSE? När du försöker få ner mig blir jag bara irriterad eftersom du är så patetisk, och jag kan göra vad jag vill fattar du? Om jag vill slå in skallen på dig så gör jag det, inget mer om det? Du däremot får kriga som en jävla åsna, vilket är bra gjort eftersom det är precis vad du är, en ful och äcklig åsna, suck on that biiatch. Stick!

Haha nu har jag fått ut min ilska :D Är fortfarande glada lilla linda HÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Lyssnar kent, håkan hellström och MGMT. Löve förfan! Ska äta sen fika i kista med mammsen<3 Jag och marcus är gifta på wow hahahaha /roflmao! Hejdå :D

Och för GUDS skull ni som har mage att lägga er i det jag skriver så är det för det första helt fel person än vad ni tror. Och LÅT MIG ta ut min ilska hur mycket jag vill , ni kan tagga lååååååååååååååååångt :D

Kommentarer
Postat av: andiiz

Vad är det för fel med att ha skor för 100? Om man gillar dem ska man väll få ha dem på sig utan att folk tycker man är konstig? Jag vill inte vara taskig, men du får tänka på vad du skriver. Jag har skor för etthundra och jag skiter fullständigt i att de var billiga. Det är ju bara bra. De kan ju vara snygga ändå, eller hur?

2009-09-30 @ 18:59:13
URL: http://andiiz.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha juste måste bara lägga till att om du nu lägger märke till så mkt om henne (gissar att de e en hon) så måste du ju kolla jävligt noga lr hur? komma ihåg vad hon har för kläder varje dag måste ju vara ganska krävande för nån som dej som verkar helt blåst. men fan vet jag jag känner inte dej du kanske är sveriges ljushuve men me tanke på de ddu skriver på sin blogg så verkar det inte direkt som de:D

2009-09-30 @ 21:15:45
Postat av: Linda

Anna, jag fattar vad du menar men inte bryr jag mig om ett par skor överhuvudtaget, det var inte direkt det jag försökte få fram med texten. Jag har också haft skor för 100kr men jag går inte omkring och skryter om att jag har skor för 1200kr.



Och till dig andra, ingen kommentar. Börja med att skriva ditt namn och eftersom jag inte vetfan vem du är så har jag inget att ta åt mig av.

2009-09-30 @ 21:54:45
Postat av: Philippa

haha vem är texten till?

2009-10-01 @ 15:59:36
URL: http://puffeduffe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha pinsam text Linda. Du ska inte säga nåt, eftersom du inte ens har några gympaskor..

2009-10-01 @ 21:05:30
Postat av: Linda

HAHAHHAAH HAR INTE JAG NÅGRA GYMPASKOR? :D

Minst 5 par gumman, sen om man pallar ta med dom till skolan är en annan sak!

2009-10-02 @ 15:56:24
Postat av: Anonym

vilken sofia var det som kommenterade? :S i alfaskolan eller?

2009-10-03 @ 17:26:47
Postat av: Linda

antagligen, vem annars skulle kommentera om gympaskor xD

2009-10-04 @ 13:22:57
Postat av: marre

Bad

2009-10-09 @ 10:04:53
Postat av: Kramgo@playahead

Gumman..

Du är så patetisk och ful att jag dör av garv.

Jag är själv javligt ful med du är seriöst snäppet fulare.

Ska gå apoteket och köpa idomin nu biatchhhhw

kramgoärful.blogg.se <------ sup!

2009-10-09 @ 10:08:34
Postat av: hugo

d räcker yo

2009-10-09 @ 10:08:58
Postat av: oliver

Dont mess with the feff!

2009-10-09 @ 10:09:17
Postat av: marre

jag e fan tung! bokstavligt

2009-10-09 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0