just get over it

Galet knas helg säger jag bara! Kul men ganska ovärt om jag tänker efter. Har typ utegångsförbud resten av året LOL, blir väl att dinga 80 tidigare än väntat.. Har iallafall hängt med Agnes och Macan fredag och dom sov här, sen Macan och hugo lördag och ja sov där. What ever, nu ska jag bara städa städa städa eftersom mitt rum ser ut som en "svinstia" enligt min "kära" mor och ja måste väl hålla med kanske. Glas, mat, kläder, smink och tomma burn-burkar överallt, trevligt. Jag kom precis hme från våran sesongs första match, självklart vann vi, med 8-4. Hur har eran helg sett ut då?

Nu ska ja bara städa sen sätta mig och jobba på svenskan, smell ya later!


stackars, stackars mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0