jag pluggar ffs

APPLÅDER TILL LINDA ELIASSON!
Har suttit och jobbat på mitt svenska-arbete nu i en timma lixom, shit :o Nu ligger jag och kollar på scrubs och Macan loggade just ut, så ska väl troligen bara lägga mig och kolla på tv. Såg idol vid 8 också, kulkul :)

Idag vart det skola (ovanligt) först hade vi gympa och intervaller, man va i par sen skulle man ta i allt vad man pallade först ett varv runt skolan, sen köra varannat. Sjukt jobbigt men kul!Sen hade vi Lennart enda fram till lunch (-.-) och till lunch blev det *trummvirvel* FISKBULLAR! yeeeeeeeey. Jag Ella Simon och Chrill drog till grillen och jag käkade upp Chrilles pommfritt, helt klart hahah. Sen Lennart en lektion till, omg, sen tillslut svenska som gick så snabbt och fint så, fick tillochmed sluta lite tidigare! Sen drog jag hem och har chillat sen dess, jag och Gabby skulle rullat in till årdmansgatan men hon kunde inte sen, men för att va helt ärligt så orkar jag typ ingenting såhär på eftermiddagarna, skolan tar verkligen på än fast än ja typ sover igenom hela dagarna :s? xd Hade knallrosa mössa på mig idag btw! Supercoolt! :D

Aja ni får sova gott även fast ni troligen sover redan. Puss!


På tal om ingenting, Känns som det var år sen man käka på donken. Jag har pengar, vem hänkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0