Försöker mig på ett riktigt inlägg

Hej haha, gud vilken bra bloggare jag har vart senaste tiden va? I know. Minst 10 pers har sagt åt mig att skriva, jag ba: ehh aaa snart! Hehehehehehhehehe förlåt! Men nu skriver jag.

Började somsagt dagen med origentering i hagaparken, kom lite försent men what so ever, tog igen allt genom att göra svåraste kontrollen och sedan hjälpa Ella och Ewelina med deras kontroller som låg 3m bort-.-? Haha! Den slutade typ 9.15, altså 1 timme allt som allt, och det stod matsäck på lappen, hahahahahaha skämt of the year. Sen väl tillbaka i skolan, Svenska, Engelska, mat! Rasten spenderades med Ella Simon och Allan, det var väl helt ok. Sen svenska lektion, spanskan sov jag mig genom som vanligt och sen elevråd då jag typ började "tjafsa" med Gunilla om att dom fan skulle fixa vanliga skolbänkar till våran klass som är den enda klassen i hela skolan som har bord, och har haft det sedan 1an. Och hon försökte alltid säga "nämen sånt ska fixas, men det kan ta tid" jag ba "jaha, så det räcker inte med 7 år altså?" Hon ba "Ni har haft otur helt enkelt." Jag ba "vad hände med 9ornas bänkar för 2 år sen som vi skulle få och varför fick den nya sexan förra senaste niornas bänkar och inte vi?" Hon ba "Dom tog över deras klassrum, bänkarna flyttas inte runt hursomhelst utan dom som tar över klassrummet får dom" Jag ba "hahahahahhahahahah och du tror vi har haft samma klassrum i 7år? vi bytte klassrum senast förra året och dom bänkarna som stod där då försvann med vinden, och in kom våra fula bord igen!" hon ba "Jag ska kolla upp dedär" HAHAHA SUCK IT UP BIIIIATCH LIXOM!

Sen hem till Simon med Ella, sen rulla vi hem till mig, sen gick dom, jag skulle laga mat, hade igentligen tänkt träffa Agnes o käka donken innan träning men hon hann tydligen inte så jag fick laga mat hemma själv, sen var det träning o Agnes kom inte och kollade fast hon sagt det..? Men den gick hursomhelt grymt, vi vann med 3-1 i matchen och jag gjorde 2 mål. Duger dehär som inlägg eller? Langa en kommentar please, peace!

Kommentarer
Postat av: Ärta

Gunilla e bra ju, men du e grymt bra :-)

2009-09-16 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0