1 år med dig nu bästavän

Okej, alla grattar mig och världens bästa Agnes (http://agnesj.devote.se) som fyllde 1år tillsammans igår, fatta hur fort tiden går :'D Älskar dig mest baaaaaaaby.

För övrigt då, kom jag precis hem från att ha vart med Agnes på donken  i typ 2 timmar suttit och snackat minnen och en massa skit. Sen gick vi ner i tuben o typ hade allmännt tråkigt så vi spelade in fett klockrena filmer haha, laddar upp när hon har skickat. Sen träffade vi Marcuuus min wow bästis<3 Och vi åkte hem tsm med bussen. I skolan såg vi filmen "Wanted" den var ganska ball men patetisk ;D och sen typ slutade vi 2 när den va klar.

Får igentligen inte vara inne på datan nu pga mitt "dataförbud" (får inte va inne efter 9 denhär veckan) men what ever! Nu ska ja kolla på världens tråkigaste kändisdjungeln hahahahhaahaha LOL. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: maxim

jdjdjd

2009-09-25 @ 11:26:59
Postat av: Felix

shit vilken fin blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333 :)))))) adda (felixhalsten) på skype

2009-09-25 @ 11:28:09
Postat av: Linda

haha tack felix :D<3

och maxim, du är skuuuuuuuuuum.

2009-09-26 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0