svampbobfyrkant

Hej på er fulingar!
Två ord: GALEN KVÄLL.

Vi var i stan 5 timmar, fick 7 monster på plattan och min väska blev tung. Jag tova agnes pontus åkte tåg till slutstationen och sen till slutstationen åt andra hållet. Vi åt på BK och Pontus raggade på tjejer. Jag och tova mådde bra?! Kan inte skriva exakt varför men de va galet korkat. Vi drog till IO runt 10 på kvällen och jatt där ett tag innan jag fick sjukt ont i huvudet + må illa. Det blev bara värre och värre ju längre tiden gick och dom hade inga huvudverkstabletter. När klockan närmade sig 4-5 på morgonon pallade jag inte mer. Började gråta och ringde mamma. Hon kom och hämtade mig fort som satan och fick stanna ett antal gånger så att jag kunde spy. NAIS!
Kom hem och somnade. 8 timmar sömn sen va allt bra. Mamma trodde det var migrän, jag vet inte.

Skola imorgon.
Marcus och Hugo smet hit ett tag idag, vi hade tråkigt.
Nu kollar jag på svampbob och ska äta när mamma kmr hem!
KISSES

Kommentarer
Postat av: ful?

haha linda du vet ju att jag inte e ful :(

2009-10-13 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0