spydricka och störd morsa

HELU! NU SKRIVER JA HÖHÖHÖ
Sitter hemma nu, neeten bakar kladdkaka den pussgurkan. Ska gå och pussa på henne. Jag har vart sur på mamma för hon vägrar beställa hem mina skor för vårt "bråk" igår. -.- Död åt sånt. Just nu dricker jag exakt det som kom upp min strupe i söndags, eller jag inte EXAKT men you get it! Monster. Kommer nog aldrig kunna dricka de nå mer efter att mina 6st i kylen är uppdruckna. Igår repade jag med vit vit neger och yee, det va najs! Här är låten vi spelade igår ..


Sen blev det träning och sen hem, kom hem halv 12 O_o. Idag, skola. Sen lekte jag med Hugo hemma hos honom, sen kom även Marcus ett litet tag^^ fortfarade lite sur på honom dock. Nu får ni ha det bra, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0