nu kan du få mig så lätt

Hej. Eller nått
Så fort jag sätter på musiken sätter musiken igång min hjärna, love it!
Jag och Agnes ska göra en blogg tillsammans har vi tänkt, men ska självklart inte dissa this1! Whatfuckingever, vet inte vad jag ska skriva. Eller jo, jag vet vad jag vill skriva. Jag vet inte vad jag kan skriva. Men det spelar ingen roll. Jag borde sluta sätta punkt hela tiden. Sjukt jobbigt.

Idag gick jag till skolan, igen. BAAAAAAD NEWS på spanskan, jag pallarnt! Efter så hänkade Hugo hem till mig, wie. Sen kom agnes o hugo rullade till Macan, sen kom Elias och vi tre sprang typ, UÄÄÄK, kallt och mörkt. Hem och åt lite och hängde här, sen tillslut gick dom, HA-hA =) I helgen ska jag vara med Agnes, mitt lyckopiller, lika jävla sjuk i huvudet som jag.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0