helg

Det har gått alldeles för snabbt. Imorgon börjar ännu en vecka av den delen som igentligen inte har ett skit med mitt riktiga liv att göra, bara ett onödigt tidsfördriv som bara ger mer konskvenser om man väljer att slippa. Men god dammit, jag orkar inte!

Denhär helgen har varit fin. Har galet många känslor som snurrar i mitt huvud. Fredagen spenderades med Agnes först, som ni såg i vår vackra video lite längre ner. Sen gick vi till statoil och köpte godis och sprang med en minuts marginal för att hinna med 509an, vilket vi gjorde. Vi satt nere i Agnes källare helt sysslolösa, sen kommer Hugo & Marcus och joinar oss. Blev en sömnlös natt.

På morgonen drar dom och jag och agnes hoppar in i duschen (en i taget ofc xd) och fixar oss. Sen drar vi in till stan och köper en present till min mamma och äter på taco bar. Träffar även Elias och Simon, vi följer med dom till frösunda för Simon skulle äta. Men sen drog vi haha. Missade bussen så vi gick skrikande genom halva frösunda fastän fula huvuden som skrek ner på oss att hålla käften. Jag älskar dig agnes :) Sen tar vi bussen till black sheep där stenhård hade spelning. Träffade Tompa och gänget :D Sjukt längesen ju! Sen hem till Elias med vattenpipa, Agnes, Simon, Pontus och någon Ellinor. Vi drog därifrån runt 1, och deckade på engång i källaren efter te och mackor, men väcks efter typ 10min av att Pontus och Elias knackar på fönstret, så vi drar upp och öppnar åt dom o får sällskap av dom till ungefärg 5 på morgonen, chill!
Mamma fyller år idag! Men jag har legat och sovit från 8 imorse tills 18.00, snäll unge?!

Aja puss på er.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi såg dig göra lite saker med Simon Berg, lycka till med honom! Hoppas ni får det bra :)

2009-10-19 @ 12:44:20
Postat av: Linda

hahahaha wtf?

i dina drömmar gumman!

2009-10-19 @ 15:46:00
Postat av: qaewrwt

mina pengar...................

2009-10-20 @ 16:44:01
URL: http://agnesj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0