halvglatt

Hej på er! Eller godkväll, haha.. Kom precis hem. Vart på träning, såg pontus den tjockisen som träna innan oss, rofl! Idag har jag vart i skolan, gjort spanskaprovet g-delen gick helt okej (?..), vart på elevråd och stört sönder mig på gunilla IGEN! Vill bara, bokstavligt talat, vrida nacken av henne. "Här är en skola med klass, stil och här ska vi inte ha några mössor eller ytterkläder på oss inne, sen fattar jag inte varför ni inte tjallar på era kompisar som sparkade in väggarna, det går ju ut på er" GUUUUUUUUUUUD, vad tänker man?! -.- Skulle kunna hålla på hela dagen.

Aja, sen hem och åt tårta haha. Drog till centrum med mami och fick en kofta, strumpbyxor och vantar, sen hämta vi agnes och drog till träning! Nu sitter jag och lyssnar på kent och ska snart duscha, pussar!


Koftan. Den ser grå ut men det är beige! & kolla ärmarna, diggart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0