Failbarn

Hej alla läsare. Sitter här har precis slutat köra wow. JAG MÅSTE SLUTA MED WOW! Jag kör alldeles för mycket. Jag har missat två prov och jag måste plugga asså, jag är verkligen fail. God dammit, ångest! (70 på min hunter nu btw).

Min syster ligger och sover i min säng här bakom mig, vet inte varför. Mitt rum ser ut som skit, saker överallt så när jag så sova så puttar jag bara ner allt på golvet och sover, haha. Nej usch, nu ska jag duscha. Marcus kom till min skola och jag hugo och han drog till mig en stund, sen skjutsade Marcus mig till träningen på moppen. Träningen sög apballe, jag orkade verkligen inte! Aja måste börja sova lite grann också. Men bara lite. Lite.

Duscha
Väcka neeten
Kolla på 2½men
Klappa på min katt
00.55 SOVA!

Hur ska jag hinna?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0