du har stulit mina tankar

Ska bädda om min säng nu, knarka musik och sen sova. Skriver när jag vaknar imorgon, nån som vågar gissa vilken tid? Antagligen inte.

och kolla vad jag hittade, mina förra årets nyårslöften längre bak i bloggen:
1. Försöka få de som vanligt igen me sofia.
FAIL
2. Sluta äta godis på vardagarna.
FAIL
3. Bli ännubättre på innebandy.
5. Bli bättre i skolan(framförallt när ja börjar 8an)
FAIL
6. Fixa mitt rum hos pappa.
PAPPA FLYTTADE

haha fan vad dålig jag är!
PUSS & KRAM.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Man behöver inte tjäna pengar endast av annonser. Jag kanske skriver om deras produkt med en meningen eller något sånt. Som sagt, det varierar.



Snart ska jag byta design och då kommer jag har fler annonser :)

2009-10-29 @ 12:42:14
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Glömde svara på din andra fråga, hur mycket jag tjänar kan jag tyvärr inte tala om :P :D

2009-10-29 @ 12:42:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0