Chillen i grillen?

Hello ppl! Sitter hemma hos ankan och har precis käkat frukost, klockan är snart 2 och vi chillar galet. Igårkväll drog vi till qlan där satans tös kör hade spelning, awesome! Gick i mina klackar hel kvällen och fick inte ens ont? De slutade med att jag verran agnes tova carro linda och elias satt hemma hos agnes runt 12, agnes hade ff. Sen drog dom, och jag agnes och elias deckade nere i källaren och sov som stockar.

Efter skolan igår hängde jag och hugo hemma hos mig ;) Sen kom Marcus ett tag. Ikväll blir det IO och vi blir 9pers alltsomallt tror jag. Kommer bli gr8. Va uppe till 8 på morgonen typ och bara lira wow, sånt man gillar!

Vi ses sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0