bit för bit igen

Fail. Vi hade matteprov idag! Jag va sjuk :) muahhhwhwhhaahh ..
Vakna halv 2 lixom, snacka om o sova igenom en hel skodag?! Verkligen galet skönt o vakna upp mitt i nv lektionen och små skratta åt dom losers som sitter och lysnnar på Lennarts grymt smarta grejer (y) 123 CAAAAAAAREFACE

Okej jag ska sluta. Elleeeeeeeeeeeeer? HAaahAHAHDAHDHAHDAH ADHD humör jag är på. Sitter fortfarande i pyjamas. Mamma kom hem och gjorde äckligaste maten till mig! Fiskbullar och potatis?! God dammit. Dog. Idag har jag: Spelat wow, kollat på tv, lagat mat, klappat katt. (som btw sprang rakt in i väggen idag, ja bröt ihop av garv fan, stackarn!) Whatever, lyssnar på musik typ. Vill ha glass, yummie. PUSSSSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0