att vända på dygnet

Hejsan. Jag har nyss vaknat, klockan är 17.15. Jag har verkligen inte orkat gå upp! Hugo skulle ju till turklandet idag så han och Marcus drog vid 9 eller nått, och de va ju typ då jag somnade för jag kunde knappast sova på natten? Kommer sakna dom lite iaf! Och god dammit, skolan börjar om (eeeeeeh måste kolla vilken dag de är) 4 dagar :( Får ångest av att bara tänka på de, altså om 4 dagar måste jag gå upp 10 jävla timmar tidigare än vad jag har gjort denhär veckan, känns konstigt! Har vart ett lite knasigt lov tycker jag, har inte gjort mycket, till skillnad från hur det brukar vara, typ fiesta fiesta varje kvääääääääääääääääääääll. Skitsamma jag gillart' :D När jag vakna låg det 3 muffins på min säng brevid mitt huvud som btw låg i helt fel ände av sängen, säger bara PUSSS PÅ NEETEN <3

Aja igår iallafall, va i centrum med min syster och åt på donken, hittade vackraste skjortan och leggingsen och ett par jeans som tråkigt nog bara fanns i en liiiite för liten storlek, doh! Jag hittar jeans lixom, hur ofta händer det?! Leggings for life! exakt en vecka till min birthday iallafall .. Nu ska jag  typ äta något för jag är hungrig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0