afkpoijjjjjjjjruehfiwe

SARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Mormor is here. Fick 100kr för att städa mitt rum! Gissa vad jag köpte? .. NÖÖÖööööööööööÖÖE. Uknow what? Jag har lite skalbaggar i magen, eller fjärilar eller vad säger man? Whatever, u get it! Hihi. Seriöst. Jag dör. Pusspådeiallafall <3 Ikväll blir konstigt, ska pånån komiskgrej i stan, ska gå i mina klackar föratt göra de hela lite intressant, eller vad tycker ni? OCH BTWWWWwwwwwwwwwwwwwwww. Nån som vill köpa lotter? Pip till då. Men gud vad random jag är idag, eller glad. Måste köpa en flugsmälla och ta död på domdär fjärilarna. Fan vad gullig jag är. MIN BLOGG ÄR INTRESSANT! Nu sa Lars att vi ska gå om 10 minuter, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0