wipeout and pizza

Haha så jävla kul XD Jag och min syster typ sitter och dör av gaaarv!
Idag så vaknade ja imorse och jag pappa och neeten drog till centrum och åt "frukostlunch" på solo. Chailatte, mums :D Sen gick neeten och xhoppade en massa och jag är pank. Men pappa köpte en fin klänning åt mig, nivet dendär ginatricot-kjolen som är ihopsydd med typ ett linne. Klänningen är skitfin men den kanske blir snyggare om man fixar bort linnet så man kan ha den till vad som helst ? Kjolarna säljs ju inte direkt längre, och de kanske blir tråkigt med vare ett vitt linne? Kanske kan få mamma och ta fram symaskingen, vem vet^^ Ska lägga in bild sen iallafall, har kameran hos mamma. Och jag har ju glömt att säga att min mobil är borta i snön sen förra veckan :/ Ångest! Jag seriöst dör. Min försäkring gäller ju bara om jag hittar mobilen även fast den är vattenskadad. Jag hänger migsjälv om ja inte hittar den :'( Aja. Till middag blev det pizza :d wiohooooo. Pussochkram!

And agnes can we träffas på tisdag innan träningen? :D
Ja vill ha min tröja xd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0