wall-E

Hallå allihopa! Har precis kollat klart på wall-E filmen som fanns på pappas dator, haha den va hur söt som helst. Pappa är på 40 års fest med K och neeten är på återträff i hässelby, så jag är helt ensam haha woho. Nämen jag har godis, ostbögar och läsk, så jag överlever :D! Ska kanske kolla på nån film till? om en och en halv timme är det ju earth hour också va? Ja är inte så värst sugen på att släcka den lilla lampa jag reden har i vardagsrummet och tända stearinljus istället, lite scary kanske xd men aja, vi får se! Inte för att min lilla lampa drar så mkt ström men haha-.- Hur ska ni göra? Jag tycker iallafall att kom skulle ha det på dagen, lixom då behöver man ju inte ens märka att allt är släckt och så? Anyway, ni får ha en trevlig kväll. Om nån vill smsa mig och hålla mig sällskap så äre ok! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0