träning

TJINGEEEEEEEEELING :D
Tog bort videoinlägget från igår, sorry men ja såg hemsk ut! ^^
Kom precis hem från träingen. Jag missade 17 över bussen för ja inte hittade mitt busskort så jag gick hem, och de var sååå jävla kallt jag svär -.- Drog till agnes idag efter skolan, bara gick hem och hämtade innebandy sakerna först. Kände mig som ett fetto på bussen, hehe XD Hemma hos agnes så käkade vi (as usual) och drack chai latte wihooo! Sen satt agnes vid datorn och ja kolla på svampbob fyrkant me hennes lillasyrra :(:( agnes osocial mongo!!! Fast sen så bestämde hon sig för att va social och då gick vi upp till hennes rum sen la vi oss i hennes säng sen somna vi, hahhahahahh fan va typiskt oss ! Men vi var mkt trötta faktiskt! Sen äta igen sen träning och det gick skiiiitbra jag gjorde många mål fast peter lacka sönder på oss vet inte varför :o Aja ska typ fixa mig sen sova nu, puss!

Kommentarer
Postat av: agnes

haha klant ! xd<33333

2009-03-18 @ 21:05:28
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0