tandläkaren

Har precis kommit hem från tandläkarn och lagat ett av mina två hål. Självklart ville ja ha bedövning men tydligen så skulle han "prova" utan i "några sekunder" men han höll på och borrade i säkert en minut, och fyfan vad ont det gör, fan värre en förra gången vad jag minns, usch säger jag bara. Jag var fan asnära på att börja grina XD Sen när han tog ut den så typ skreeeek jag "BEEEDÖÖÖÖÖÖÖVNIIIIIIIING" och sen så sklle ja få de men du trodde jag att han bara menade nån smet men de va typ en 3000m lång spruta och ja blev fett rädd och typ hoppa bakåt och han ba wtf typ, ville du inte ha bedövning? Men de gjorde inte ont och ja typ är förlamad i hela kinden och hakan så jag kan inte garva hahahha. Pratar som ett cp. Men sen så drog jag och mamma till hm, och där träffa vi min lärare :S:S Hon typ sa att ja hade tuggummi och godis hela tiden precis efter jag vart hos tandläkarn :$ lixom synd ^^ Fick med mig lite saker iallafall. Juste anna påminde mig om att jag ska ta kort på min klänning/kjol också :) Aja puss!


skärp h&m, hårspännen, och armband ja köpte förut (glömde visa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0