ser ni?

Hej, fick en kommentar av andiiz att hon inte såg min nya design, är det fler som inte gör det? Prova tryck på f5så uppdateras bloggen, det brukar funka för mig! Whatever, klockan är 11 och jag har precis vaknat (a) jag blir bara sjukare och sjukare, såå hemskt -.- och det betyder att jag inte kan träna idag :(:(:( fuuuuuuck. Men har precis gjort min egen frukost på sängen (jag får de varje dag igentligen XD) och sen bara så ni vet, så vet jag redan att ni läser min blogg, mamma, pappa, syster, låtsaspappa medflera, så typ sluta förneka de? XD Iallafall va lars skitsnäll igår och köpte dom svarta jeansleggingsen till mig när jag låg hemma och va sjuk, tack så mkt :D Lägger in bild. Seya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom köpta? jättefina faktiskt :)och förresten så har du en bra och fin blogg!

2009-03-27 @ 22:26:11
Postat av: Anonym

vart är dom köpta? jättefina faktiskt :)och förresten så har du en bra och fin blogg!

2009-03-27 @ 22:26:28
Postat av: andiiz

yes de funka!!

2009-03-29 @ 19:16:20
URL: http://andiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0