min dator brann upp

Hejhopp gummisnopp.
Dom försökte rädda hårdisken på min dator och alla mina 5000 bilder och 400 låtar, och vet ni vad som händer? Jo datorn börjar brinna. Så då fanns det väl inte mycke att göra.. Jag tänkte göra ny design, är så jävulskt trött på min nu, och sen har jag inget photoshop :/ Deprimerande? Oh yeh! Och en annan dålig sak är att ja nyss va inne på "unikum" och kolla vad alla lärare hade skrivit om mig, och de va lixom sämst! På flera prov var ja i mvg nivå och skit, men sen så skriver dom att ja är fett okoncentrererad och massor? Hallå jag är typ världsbäst, lixom hallåhallå?!?!? Vart tog de lilla deras morsor och farsor gav dom bakom pannbenet? Blir sååååååå lack. Utväcklingssamtal imorgon klockan fyra också, great. En bra sak är iallafall att min plattång är grym och att jag fick träffa agnes idag och vi va i stallet. Älskar dig BIG TIME agnes :) Nu ska ja plugga, städa och droga halstabletter, sounds good huh? See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, lämnar ett avrtyck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



På min blogg kan du följa mig i livet efter våldtäkten. Du kan också få veta hur du på ett smidigt, enkelt sätt tjänar pengar på din blogg. Har du råd att gå miste om det?

Via bloglovin går det också, om intresset finns, att prenumerera.

Välkommen!



http://www.metrobloggen.se/offer

2009-03-23 @ 20:50:59
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: agnes

hahah tycker synd om dig xd

2009-03-26 @ 10:16:57
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0