män som hatar kvinnor

Hej bloggen :D Sorry för att ja inte skrev igår, men min "lillasyster" kom hem igår och då behövde hon sin dator som jag har haft hela veckan. Men min dator är på lars jobb och dom skulle tydligen lägga den i frysen, haha. För hårddisken va pajj och de skulle tydligen funka ? ^^ Jag har legat och kollat på runs's house på mtv hela morgonen i flera timmar och druckit te och varit allmänt laaaaat (as usual). Ja drog till agnes efter skolan igår men träningen blev inställd vilket sög -.- eftersom ja kunde ha vart med och spelat på mammas x-jobb. Fan då. Ikväll blir det bio i kista "män som hatar kvinnor" och tänkte även köpa mina dragkedje tights på samma gång, och möjligtvis något mer. Men ja skrever senare, puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: agnes

jag vill me ! ;o

2009-03-21 @ 22:42:30
URL: http://agnuus.devote.se
Postat av: tovis anjovis

skit bra film alltså!

2009-03-22 @ 02:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0