hos bääääästavän

Miau :) Sitter hos agnes och det är svårt att skriva på hennes tangentbord^^ Min buss går 31 och hemma står pizza och väntar på lilla mig :D Idag så tänkte ja gå hem för ja va "dålig" men sen så sa folket att vi missa spanskan och då va de chiiiilll, istället såg vi småttingarna sjunga, hihi fett sweeet. På rasten så va alla mot mig i snöbollskriget :( alla killar kom på mig från alla håll fast bara en träffa hahahhaha fan va keffa. Man kan nästan tro att ja är smidig ^^(eller dom har dåligt pricksinne) Men vi ses :D Imorgon äre studiedag wihooooooo! xoxo


bild från storvreta som ja hitta på hennes dator hehe *smile*

Kommentarer
Postat av: andiiz

'pricksinne' haha. roligt ordval

2009-03-13 @ 11:15:18
URL: http://andiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0