hemma igen

Filmen var grym. Svårt att beskriva den, men jag är typ sååå jävla träffad eller vad man ska säga, shit! Aja, klockan är typ 1 nu och ja kom precis hem. Min syster kände sig sjuk redan när vi åkte. Det slutade med att hon typ blödde 1439 liter näsblod på vägen hem, ja vi fick till o me fråga nån random människa om servetter och de såg ut som hade fått en golvklubba i fejjan, så dom blev helt chockade när vi fråga om servetter och skit, hahah! En irriterande sak var att leggingsen jag skulle köpa var slut! Fanns bara i blått :@ Men fick med mig en snyggo-kjol istället (lägger in bild imorgon om jag fixar fram min laddare). Nu ska jag nog kolla lite bloggar sen tänka på refrängen ;) Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0