guud va ni är nyfikna

ahahah (kommnetererna på inägget under som ja typ tar bort nu) XD
nämen.. Jag ville bara få ut skiten lalala. Nu snackar vi om nått annat väfän :D

Min dag har vart dååålig. Engelska prov och massa annat crrraaaaaap i skolan, äcklig mat. har haft vätskebrist hela dagen = döds huvudverk. Men efter skolan rullade jag hem och där va neeten och typ halva hennes klass vafan? xd Dom skulleg öra nån skolgrej och ja satte mig vid datorn och skulle spela wow, men då smsa agnes och ja kom på att vi skulle träffas, lixom wiiiie. En människa som vet hur man får mig glad på riktigt, älskar dig fett mest agnuuuurs, du anar inte! Men när ja skulle till bussen så missa ja precis bussen så bussjäveln åkte utan mig -.- Och då skulle ja smsa agnes och säga att ja blev sen och fråga vart i centrum vi skulle träffas. Men då går mitt jävla comviq ut ?! lixom åååååh, ni anar inte va jobbigt. Så ja kan inte smsa henne eller nått och ja får typ sms av henne där de står typ "linda svara nu vafan annars drar ja" lixom fatta ångest?! XD Men jag drar på bussen och då kmr till min räddning adam redhead wihoooo och har pengar på sin mobil så ja ringde agnes ;d vi käka hos henne sen drog vi till tova och satt där och ja fixa hennes blogg (www.tovisanjovis.blogg.se) hah och sen till träningen som gick bajs den också. Icke bra att träna med huvudverk ;/ Aja. Hade tänkt att gå och lägga mig nu för ja va så jävla trött imorse att ja inte fick upp ögonen, så skärpning! Ska bara dricka upp min cola ;) Här har ni ett inlägg som heter duga vavava? Puss iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Nitlof

Vadå byta samtalsämne? Well... Gjort är gjort och inte mindre om det är gjort på internet. I detta levande organ så fodras information och växer - även ett borttaget inlägg är ett löst inlägg. :P



Aja, du vet vad jag tycker... Jag väntar på att läsa om det går.

Hur mår BElf'en da? Hittat ditt pet än?

2009-03-04 @ 13:05:03
Postat av: linda

Jaja haha. men ofta jag kommer skriva om de i min blogg :O heeehe



de går bara bra :D Ja har inte hittat dendär sturtsen, men den verkar fett ball ju ^^

2009-03-04 @ 13:42:57
Postat av: tovis anjovis

hahhaha , schysst reklam ;D nu får jag säkert skit många läsare ;) xD "bääh"

2009-03-04 @ 14:42:20
URL: http://tovisanjovis.blogg.se/
Postat av: andiiz

VEM ÄR DU KÄÄÄR IIIIIIIIII!?

ärligt är det på riktigt eller?

2009-03-04 @ 18:48:02
URL: http://andiiz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Här har du en länk till en karta med var du hittar den.

Den är rare spawn - tar några timmar eller kanske dagar för den att komma fram igen efter att den dött.

Bara fortsätta försöka.

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=3068

Oj vad nördigt det blev - och i din blogg, vad ska folk tro? :P



Apropå det andra - well... Jag väntar på nyheter om hur bra det gick när du har lyckats...

2009-03-04 @ 20:58:06
Postat av: Nitlof

Vill bara säga att föra inlägget postades av mig - glömde skriva namn.

2009-03-04 @ 20:59:33
Postat av: agnes

hahah sötnus , älskardig more then ju ever can förstå ? xd hahah <333

2009-03-04 @ 21:04:22
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0