ny design

Sådärja, nu har ja suttit 2 timmar och kodat om designen helt, vad tycks?

Nog om de, kom nyss hem från skolan och vi hade prov innan och efter maten. De gick skitbra för mig hahah, kommer säkert få alla rätt (: Annars har de inte hänt mycke i skolan, men jag åt inge godis idag faktiskt (wohooo!). Jag ska möjligvis möta upp agnes senare för hon har min klocka :( innan hon ska rida, för hon ska ju till idre imorgon och jag vill ha den. Igår hade vi träning och ja och agnes sprang ute en liten stund innan, och ja typ slog sönder mitt knä men whatever xd jag spelade asdåligt typ, men de gööör inge. Lars var dock väldigt snäll och hämtade mig efter. Skriver nog senare, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0