vi älskar barnmat

Hej gullepluttar, hoppas ni inte saknat mig alltför mycket. Jag kom precis hem och ska nu tvätta av sminket, duscha och borsta tänderna och sedan kolla på film eller något, man kan ju förih*****e inte sova nu när det sommarlov, sånt kan man ju göra på dagarna :D Och på tal om det.. Hade Simon ringt Ella imorse och bett henne ringa hem till mig, klockan 12 på morgonen?!?!? Och som ni vet(?) så har jag tappat min mobil så jag fick springa genom halva lägenheten för att svara i hemtelefonen! grr.. Jag var inte glad!

Sen fixade jag mig iallafall och mötte Ella vid 2, där väntade vi i 1 timme på Simon och Kevin men dom hade tydligen fått problem med nått, så vi rulla hem till mig. Sen kom dom också. Vi låg och sov aslänge i min stooora säng och sen drog Ella. Resten av kvällen träffa vi Ville & Annie, Kira mm och käkade barnmat på statoil, tummen upp för det asså, aaasgott! Resten var ointressant, så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0