vässarö

Min mor väck temig 7 imorse efter att jag spenderat halva natten av att kolla nya prison break avsnitt, vilket jag inte uppskattade av henne-.-. Efter ett antal utskällningar klädde jag på mig och vi begav oss mot norrtälje där vi tog båten till Vässarö, neetens komfirmationsgrej. Vi spenderade hela dagen där men jag låg mest och solade. Vid halv 4 tog vi båten tillbaka och i bilen påväg hem besökte vi mcdonalds där det blev blåbärspaj och glass :d Nu har jag precis ätit mat - pastasallad och icecoffee naturdiet (im going nyttig(?) No way haha, i köket står min feta godispåse och väntar, men nu ska jag dra på bikinin och ta ett dopp i bubbelpoolen, see ya!

(btw mitt borttappade bankomatkort, jag fick ett nytt idag!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0