utomhus

Hej allihopa. Har vart mycket nu sista veckan, men endå inte. Bara kollat på film, ätit pigglin och druckit burn i skolan, suttit vid lilla bryggan med fint folk hela eftermiddagarna och kvällarna med vattenpipa och massor av garv, och åka moppe! And thats why jag inte har skrivit mycket. Jag ska inte sitta och be om ursäkt, men nu vet ni iallfall varför ;) Imorgon är det sista skoldagen ( :D:() och börjar halv 10, och kommer bestå av endast städning och sluta efter lunch. Jag kommer sakna alla rutiner, kompisar och torr humor, sånt som inte sommarlovet kan fullfölja till 100%. Man träffar ju lixom inte hälften av alla på hela lovet. Whatever, jag ska sova som innijagvetintevad och sola och gaaaaarva och shoppa och vara ute på kvällarna och resa, och de slår inget , wähäää sugpådenn! Okej nu spårar jag ur, men ska bli jäkligt skönt med lov iallfall. Min klänning har iaf inte kommit än (?) De har gått 2 arbetsdagar och det stod 2-3 dagar, så den borde ha kommit idag lixom. Whatever nu ska jag läsa ut sista twillight boken, och sen slipper ni tjat om det, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: andiiz

OH MY GOD! du läser ut den! WOHOOOO. Du MÅSTE göra ett HELT inlägg om hur bra den var sen!

2009-06-10 @ 12:38:44
URL: http://andiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0