sova hos ankan

Hej på er :D Skrev inte så mkt igår va? Höhö. Men jag åkte till centrum och typ prova några bikinis, sen träffade jag Dante, Felix, Johnny och Axel så ja hängde med dom ett tag (jag är deras idol, bara så alla vet :D) hahaaa hej felix. Sen gick vi till ica maxi, hade supertråkigt. Dante köpte cola till mig. sen vid halv 7 drog ja hem, och vi åkte till mörby för mor skulle till systembolaget och så käka vi på taco bar<3

Nu har jag precis vaknat (jag fattar inte varför agnes tvingar mig att komma till henne 2 när jag har vart uppe till halv 5 :() och jag tänkte sola ett tag som vanligt imorse men det blåste asmkt så jag ska duscha nu, sen bege mig till Agnes! (: Skriver kanske nte hos henne men kanske :o Puss på er bananer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0