somnar snart

Ja, klockan är halv 1 och jag är så trött så jag håller på att smälla av. Snoret rinner och halsen bränner, har åkt på en förkylning som ni kanske fattar. Och det blev inte bättre av att jag bestämde mig för utgång istället för hemmakväll.. Körde moppe till statoin fram och tillbaka för och köpa godis, men annars stod vi mest bara där och snackade, jag, simon kevin, ville och hanns kompisar. Gick hem tidigt, vid halv 12 för att jag inte orkade. Ställde mig i duschen, vred på skithög värme, satte mig ner i duschen, släckte ljuset, borstade tänderna i duschen, somna i duschen. Haha! Lyckat. Min katt väckte mig. Nu sitter jag och nyser. Idag hände inte mky, kevin skjutsa mig o simon på moppen till centrum, åt på donken, gick hem. I skolan såg vi film från min laptop, slumdog millionare, som ja laddade ner. Kan inte komma på mer. godnatt allihopa, nu ska jag sova !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0