sommarlov vadfan :d

Hallå allt folk! Nu är jag hemma igen, efter ha vart ute hela dagen. Imorse hade vi skolavslutning, långtråkigt och ont i fötterna. Sen fick man skjuts på moppe hem och byta kläder till myskläder och ballerina, sen drog jag, ella, kevin, simon tillbax till skolan där alla va borta. Vi chillade där och drack burn, låna verktyg från fritids för att trimma kevins moppe men den satt för hårt. Åkte runt lite, satt i äppelträdgården och retade två små  tjejer som va kära i simon och kasta grejer på dom :d Sen på kvällen var ja så hungrig så ja slängde i mig en pizza snabbare än simon, sen va jag MÄÄTT! Satt även och bara chillade vid dammen, typisk sommarlovsdag, ashärligt. Love it! Nu ska jag sova som en stock, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0