sol och bad

Efter shoppingen så kom kristofer hit. Vi käkade kyckling på balkongen, han och elin typ badade. Sen efter så drog vi till tivolibryggan och ja var så jäkla varm så jag bara hoppa i direkt, så himla skönt vare! Elin badade också. Vi åkte hem efter ett tag och åt jordgubbar med glass, skitgott. Han drog sen, och då satte jag och mor ner och letade runt överallt efter biljetter till britneys konsert den 13 juli, verkligen överallt men vi hittade inga bra platser långt fram. Men sen tänkt jag, men vi kan kolla på blocket ju? xd och där hittade jag kanske 5 bra som sålde, så nu väntar jag bara på svar. Vill se henne grymt mkt, älskar britney! När jag var liten ville jag alltid bli som hon haha. Aja det är säkert ingen som är vaken såhär sent så ingen ide att säga godnatt haha. Men jag bryr mig inte! Godnatt :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0