sjuk-ångest

Hej alla läsare :) Ska verkligen börja uppdatera bättre nu men just nu (som sagt) är jag sjuk. Har feber och förkylning, perfekt såhär inför sista veckan. Jag tvingade upp mig runt 1 imorse iallafall, och det första jag tänkte var "jag har ingen klänning till alvsultningen!". Dock sa mamma fort att hon och Sandra skulle till kista, så jag sa att jag mådde bra och kllääde på mig. I själva verket kände jag mig döende, så jag klarade inte mer än en kvart där bosta så vi åkte hem, och neeten är ju som hon är och bråka lite med mamma hehe, så dom hade väl åkt hem iallafall menmen. När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och läste några sidor av "så länge vi båda andas", som för övrigt snart är slut, så jag drar ut på sista sidorna. Mamma och lars åkte för att grilla med några kompisar och jag kollade igenom varenda internet-shop,o ch lyckdes hitta lite fint. Slutade med att jag beställde hem en från nelly för 400kr, och den kommer om 2-3 dagar .. Får hoppas att den passar och så. Nu ska ja fortsätta slänga i mig halstabletter och kolla på tv, så ni får ha det bra! (bild på klänningen kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0