im back!

Mitt trådlösa bredband glömde jag förståss hemma , haha ! Synd va? Nu är jag iallafall hemma och det första jag gjorde igårkväll när jag kom hem var att åka till donken med mamma y lars för att få colaglas, dom är ju asballa haha ! Sen lite shopping, köpte väskan där nere med massa bling på, högmidje-shorts och ett linne. Och sen på natten så hittade jag en 20 lapp i min bh hahah, och jag fattade ingenting för att jag hade inte använt den på typ 3 dagar xd det är ett mysterium, att jag lägger grejjer där utan att tänka på det när jag inte har några fickor. Whatever, just nu lyssnar jsg på musik och har legat på balkongen och blivit brun nån timme nu.

Och vad det gäller midsommar, så var det sjukt mysigt. Vi tog det bara lugnt, åt tårta och så haha (im the master på att göra tårta) Hände inte så mkt, men vi hade kissarna med oss och Moses blev sjösjuk , fast det inte var några vågor alls , haha jävla tönt! Så så fort vi la till nånstans så försökte han springa av båten och rymma till skogen, det var askul. Nu ska jag göra macaroner med ketschup (SVAVAS?) så vi ses sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0