home sweet home

Hemma nu efter två dagar i agnes sällskap, har varit supermysigt. Nu åker hon bort igen och usch så mkt jag kommer sakna henne! Vi låg vakna till halv 5 igår och glodde på starwars (we love it!) men agnes somna efter 10min och tillslut orkade jag inte heller hålla ögonen öppna så jag tryckte på paus och la mig också, somna på en gång. Kvällen tillbringades med tova, elias, och träffade också på några andra. Vi åkte moppe (jag på Elias, Agnes på Tovas) genom solna och satte oss på nakenberget ett tag, sen till skytte på tovis moppe. Hur mysigt som helst ju. När vi kom hem på kvällen gjorde vi mackor, glass med jordgubbar och te och satte oss i Agnes trädgård i mörkret och pratade hur länge som helst :)

Nu ska jag ta en lång dusch, måla naglarna knallrosa och lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0