godnatt och hejdå

Tjenare alla glada människor! Har blivit nån slags "sommarlovs-vana" att skriva ett seriöst inlägg såhär på natten haha, men det är lixom skönt, kan blir lite rörigt på dagarna. Nu har jag packat för 5 dagar, duschat och rakat mina ben och är helt klar, eftersom jag och mamma drar till vaxholm imorgon vid 9-10 på morgonen (oh great?!) där lars elin och kristofer hämtar oss med båten. Sen blir det bara bad, sol, grillningar och sånt tills på söndag, hoppas att vädret håller sig hela tiden :d

Men nu ska jag bara ligga och kolla på alla avsnitt av paradise hotel tills jag somnar, och antagligen kommer jag inte hinna skriva imorgon innan vi drar, men denhär gången är de mobila bredbandet med så jag kommer väl uppdatera några gånger, även kameran hänkar ;)

Men ha det så fint nu och sakna mig inte för mycket. xoxo

Kommentarer
Postat av: andiiz

när kommer du till flen da???!!! hm? har du övergivit oss eller? tänker du skita i oss för resten av livet? haha nä skämta bara. men ärligt! we miss you hahah xd

2009-07-03 @ 15:10:55
URL: http://andiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0