godmorgon sötnosar

Jag har precis vaknat, klockan är halv 2 hehe, lite tidigare än igår iallafall. Asnajs och vakna när ingen är hemma, man kan sova ostört hur länge man vill lixom. Hos mamma vaknar man bara av att elin och hennes kompisar skriker som fiskmåsar eller att mamma går in och ut i mitt rum och gör saker, då blir jag galen lixom XD

Igårkväll då, Simon hämta mig här på moppen, och vi drog till nån gård där vi mötte Kevin, Ella och Adam, sen kom några till (kommer inte ihåg) men vi rulla upp där bakom wisenska och satte oss vid en bänk, lyssna på hög musik i högtalarna, rökte vattenpipa, aschill :D Sen kom Natha, och sen kom Annie och Ville, men Annie drog sen. Och lite efter det kom Kira (ääängel, love you :d) och hennes kompis också. Sen satt vi där, sen drog Ella, lalallaa sen gjorde vi massor, sen runt 12 så gick alla typ. Jag hade glömt mitt busskort så jag gick hem till bagis, men det var mysigt faktiskt :)

Whatevaa' nu ska jag äta frukost sen möta upp några runt 4. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0