underbart

Tjatja. Fint inlägg här nedan eller hur? hm..
Britney var hursomhelst helt underbart. Råkade sitta brevid Natacha Peyre också, alla killar vill va mig! Nämen det var najs. Först när ja såg Britney blev ja helt chockad, lixom hon som är i alla tidningar och allt står 10m framför mig, lixom min barndomsidol och allt! Det var helt galet. Hon mimade sig igenom hela konserten men whatever lixom, allt var endå helt awesome. Men när hon sa "watsup sweden? Now im gonna sing "everytime" och sen tog hon upp en mikrofon och sjöng på riktigt, så blev det typ förmkt. Grät som en barnunge genom hela låten, som jag och neeten satt och lyssnade på i 2an. Sen i slutet när hon körde womenizer stod hela globen upp, grym upplevelse.

Anyway åkte vi till donken direkt efter and thats it. Vi kanske hittar en "sista minuten" resa till grekland eller nått imorgon om det är bra hotell, Lars hade tydligen hittat nått. Men nu ska jag kolla på paradise hotel och sen sova, puss!

Kommentarer
Postat av: kanky <3

omg önskar att jag var där! lägg in bilder :D

2009-07-14 @ 01:47:16
URL: http://kanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0