tjena mellan bena

Tjena. Hur mår ni?

Fredag:
Satt hemma och spelade wow. På kvällen gick ja ut och träffade Simon, och vi träffade Pontus & Niklas vi grillen. Niklas och pontus skulle äta så vi väntade utanför deras port, sen kom Pontus, vi chilla. Jag satt i ett träd och åt mig smällfet på körsbär, myspys. Sen träffade vi Ville, Annie, Doris och Rosanna. Rosanna hade en rolig funktion på sin mobil som vi utnyttjade grovt mkt. Jag klättrade upp på random lyftkransliknande grejj, kom hem försent och fick utegångsförbud woho.

Lördag:
Gick upp 5 och åkte till neetens konfa, va där hela dagen. Sjukt random. När ja kom hem trodde jag att min mobil va glömd på denna öde vässarö och la mig i sängen och deppa, råkade dock somna (klockan va 17.00). Vaknade sedan upp 4.00 och ställde mig upp och sa "hoppsan",  Sen kolla ja på klockan och insåg vad som inträffat, hahahahhaha. Dock låg min mobil brevid mig då så jag kunde andas. Attans, missade middagen och allt :)

Söndag:
Spelade wow hela dagen. Åkte till centrum med neeten och gjorde randomgrej, kom hem kom försent och fick mera utegångsförbud, dock inte neeten (?) och åt smörgåstårta med släkt. (neeten fick ipod touch och dator) Spelat wow hela kvällen. Lyckat.

Imorgon britneys konsert och i örevrmorgon flyga till bulgraien i en vecka. Puss och kraam!

Kommentarer
Postat av: kanky <3

najs :)

2009-07-13 @ 00:53:03
URL: http://kanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0