studsmatta

Hej folket. Fick precis hicka :< haha! Jag har precis ätit frukost och ska snart klä på mig, tror vi ska till nån relax grej där man får lunch och bada, men ja ja måste ju ha öronproppar isf hih.

Igår så åkte vi och shoppade, wiho! Dom hade tre köpcentrum i rad i luleå, dom hade ett h&m, ett ginatricot, ett monki, ett accent och några najs skoaffärer men resten va helt okända, men jag klarade mig ;) Köpte en turkos tröja/ topp whatever från gina , lila underkläder med vit spets (asnice) från h&m, ny väska med axelband som ja ska ha till skolan typ från accent, sen köpte mormor foppatofflor till mig i smyg för att jag tar hennes hela tiden (när jag ska gå ut) lixom wtf?! Hej jag är töönt ^^ Dom va rosa iallafall som tur var. Sen hittade jag en jätteskoj huvud-kliar-grej nånstans här och vet ni hur najs den är ? :'D Min nya homie wäää.

Aja henrik&rikard har studsmatta så ja klarar mig (+ värsta smultronstället :O:O:O:O:O) och henrik har växt jattemkt! (han är bara två dagar yngre än mig och va typ väldigt massa söt och kan spela gittar) hehe. Mamma och Lotta planerade att fixa ihop oss, ehm .. Slutsnackat. So long mdf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0