sista inlägget

Tjena allihopa! Kom precis hem från the port, tog en cola och dom andra drack öl. Idag tvingade lars och mamma upp mig typ 11 ?! och sa att vi skulle ut och springa, så jag klev upp tillslut och sen sprang vi typ halva brunnsviken och sen tillbaka, fråga inte varför.. Sen iallafall så kom jag hem och jag spelade wow ett bra tag, tillslut så la jag mig i sängen och kollad epå "the simpsons" på tv. Nu har jag även packat, har försökt ta med mig så lite som möjligt för att jag ska köpa så mkt där, men det gick inte så bra. Typ 3 par skor (gladiatorklackarna, flipflops och fredperry skorna), 5 tröjor, 3 shorts, 1 kjol, 1 par jeans och 2 klänningar :$ Sen 2 bikinis, hårspray, parfym, smink, armband, hårgrejjer, solglasögon, min nitväska och ett nitskärp. I guess i'll survive with that.

Så jäkla najs det kommer bli, verkligen superskönt. Vårat plan går 7 imorgon, vilket betyder att vi måste upp 4 för att ta bussen, fyfan! Men ja kommer väl inte sova mkt iallafall så whaatever. Det kommer finnas internet på hotellet och Lars har laptop med sig så jag ska försöka uppdatera. Däremot.. Min kamera är på lagning :(:( Så inga bilder, men ni får leva endå. Puss och kram på er och hoppas det blir skitdåligt väder här så jag har nått att skratta åt sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0