siffror och sånt

1.  Vaknade 2. Åt frukost. 3. Duschade och lyssna på musik 4. Träffade Simon 5. Åkte till skytte och skulle glo på träning (?) 6. Ringde Dante istället 7. Han, linus och nån annan kom dit 8. Vi gick enda till västra skogen & snackade bara 9. Planka tuben tillbaks till centrum & mötte simon 10. Ja gick hem till mamma och hämta mina nycklar 11. Träffa simon och sammy & det var ganska (mycket) LAAAME.

(Ps. Jag saknar dig
sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär mkt agnes *fäller en tår*)

Så snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Å allt som du gör blir till pärlor på min panna


Kommentarer
Postat av: agnes

och du gilla inte kent ? jag blir rörd <3333

2009-08-11 @ 18:41:35
URL: http://agnesj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0