öroninflammation

Tja ellihopa, gissa vart jag befinner mig? Ni kommer aldrig gissa rätt.. Nämligen norrland eller rättare sagt boden. Flygplanet gick 7 imorse och jag hann inte skriva igår så därför visste ni inget. Vi kommer vara här till på torsdag, och typ chilla bara. Men härligt nog har jag lyckats haffa en öroninflammation , antagligen för att jag badade för mkt när vi var ute med båten, men whatever. Går på alvedon och några skumma örondroppar så jag slipper smärta på dagarna men jag har bara sovit 4 timmar på två dygn, legat på nätterna och grinat som en barnunge för det har gjort så ont, vet dock inte varför (; 

Igår kom agnes hem bara över dagen tror jag, för nu har hon ju åkt iväg till gotland :< Men iallafall så äre klart jag åkte och träffade henne. Vi var hemma hos henne ett tag först, gjorde mat typ :D Sen vid datorn och spela hög musik , osåå dansa vi vals, eller nått. Sen träffa vi Elias och hans kompis Niklas som hade rolig dialekt, och vi drog hem till han efter att dom köpte godis på statoil. Drog hem väldigt tidigt dock, 11 typ för jag var tvungen att packa. När jag och agnes skulle säga hejdå så följde hon mig en bit och sen stod vi och kramades jättelänge, och Agnes sötnos började gråta för att hon typ ska va borta resten av lovet, och vi typ inte kommer kunna träffas, så jäkla söt. Älskar dig baby.

Men nu ska jag bada i mormors jacuzzi (okänd stavning) och fortsätta drog ner mig med medicin, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0