ingen lust

Hej bloggen! Sitter här i mitt rum, kom ju hem imorse. Har bara sovit hela dagen och spelat innebandy, asnajs. Men iallafall, allt har vart skönt, men guud så fult mitt rum va när jag kom hem. Om jag ska erkänna så sket jag i att städa även när jag skrev dedär inlägget, hehe. Dessutom har en av mina lampor slutat fungera, men mamma ska typ byta den nu. Men annars har jag ingen lust att städa, och det är verkligen inte likt mig, jag har alltid vart ett städfreak, städat varje kväll och alltid hållt fint, men nu skiter ja i det, lägger datorn i sängen för den inte får plats på skrivbordet, och hållt rent i sängen , garderoben kan jag inte säga att den ser dålig ut eftersom det mesta ligger i högar på golv och stolar. Usch nu känner jag mig tvingadw nästan att städa, även fast jag inte har lust. Aja vi får se hur det blir, ska iallafall kolla på avsnitt 7 och 8 av paradise h sen, som vanligt. Hoppas ni har haft en härlig dag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0