död åt internet

Var hälsade kära vänner! (?)
Dålig uppdatering jagvet, självklart inte med flit. Vi skyller på mitt damp internet, eller hur vavaa? I förrgår så sov ja typ hela dagen, gick upp fixade mig sen hem till ludde och sitta på hans "vindbalkong" det va hur chill som helst, massa folk + kevins vattenpipa följde med. Trevligt trevligt! Igår = SOVA & WOW, behöver jag säga mer? Nää. Har blivit ganska mkt wow nu senaste tiden men de är så jäkla chill ju, och såfort ja slutat spela så dör internet (WHY?).

Hursomhelst har jag typ feber nu, trots det orkade jag pallra mig till staden och kolla lite kläder och sånt inför skolstart och ja hitta väl en hel del fint! Bland annat ett par jeans, gud så olikt mig lixom?! Går ju runt i mina leggings&strumpbyxor året om, thats so me. Köpte dock inget pga pengarbrist, men det kommer..

Btw satt jag och funderade lite igår för jag kände nån slags saknad efter skolan, som jag alltid brukar känna vid denhär tiden på lovet, och kom fram till följade: Jag saknar att hata skolan, hahahah! Sug på den wääähää. Mjuu puss på er och förtsätt gärna läsa denna awesome blogg!

Kommentarer
Postat av: andiiz

Näedu lindy. Tror inte en sekund på att du saknar att hata skolan. Jag tror att du saknar att träffa mej :P

2009-08-05 @ 12:25:27
URL: http://andiiz.blogspot.com
Postat av: linda

fan du kom på mig (a)

hahaha

2009-08-07 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0